Pytanie:
Czy muszę być arogancki, aby iść do przodu?
bobo2000
2019-03-15 19:32:17 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Mój kolega jest bardzo dobry w PR i budowaniu marki, a robi to, komunikując całemu światu swoje sukcesy, bez względu na to, jak małe są. Robi to w bardzo arogancki sposób, sprawiając, że brzmi to tak, jakby to osiągnął, i często tworzy zbyt pozytywny spin, maskując rzeczywistość sytuacji, która często nie jest idealna.

W przeciwieństwie do tego, ja lubią pracować i nie robić z tego nic wielkiego. Lubię też mieć wyważony pogląd i nie sprawiać, by sytuacje brzmiały lepiej niż są.

Problem w tym, że on teraz idzie naprzód, mieszając się z ważnymi ludźmi i jest zapraszany na ważne wydarzenia, podczas gdy ja zaczynam czuć, że jestem w tyle.

Jestem zaczynam czuć, że muszę się bardziej do niego podobać, dąć w trąbkę po każdym małym sukcesie, ale naprawdę nie chcę tego robić. Uważam to za egoistyczne.

Czy potrafisz osiągnąć przewagę w świecie korporacji bez bycia „aroganckim” i działaniem z nadmiernie zawyżonym ego?

Bardzo powiązane: [Dlaczego ważne jest, aby uzyskać „widoczność” w miejscu pracy?] (Https://workplace.stackexchange.com/questions/11816/why-is-it-important-to-gain-visibility-in-miejsce pracy)
Myślę, że musisz zdefiniować, co masz na myśli, mówiąc o postępach.Na przykład, kiedy twój kolega „idzie do przodu”, „mieszając się z ważnymi ludźmi”, oznacza to, że musi spędzać dużo czasu na robieniu tego, zamiast na rzeczach, które dla wielu osób byłyby bardziej przyjemne.
@jamesq nie zawsze, czasami do niego przyjdą
@Zibbobz z definicji arogancja oznacza nie tylko autopromocję, ale nieuzasadnioną, przesadną autopromocję.
@bobo2000: Nie ma znaczenia, czy przyjdą do niego, czy on pójdzie do nich.Nadal musi spędzać z nimi czas, prawda?
Nie rozumiem, dlaczego sugerowany jest tu związek między „wyprzedzaniem przez przebywanie z ważnymi ludźmi i otrzymywaniem zaproszeń na ważne wydarzenia” a aroganckim chwaleniem się swoimi osiągnięciami w nadmiernie pozytywny sposób.Te dwie to dwie różne praktyki / techniki.
Ale na pewno nie powinieneś być nieśmiały, ponieważ nieśmiali ludzie donikąd nie osiągają.Nie pokazuj swojego ego, ale po prostu wyolbrzymiaj wszystko, co masz.Bo jeśli nie przesadzisz, zostaniesz zdeptany.
@The_Sympathizer no cóż, arogancja i deptanie kolegów (przyjmowanie kredytów) uczyniły go bardziej przejrzystym
Nie powiedziałbym, że bycie aroganckim daje Ci przewagę (w większości organizacji).Jednak bycie pewnym siebie, ambitnym i asertywnym może zdecydowanie pomóc.Nie sądzę, by uznawanie pracy wykonanej przez innych było dobrym pomysłem, w rzeczywistości o wiele lepiej byłoby o tobie, jako menedżerze, napisać dobre słowo i uznanie dla innego pracownika, który wykonał dobrą robotę.Powiedzenie „Dziękuję za dobrze wykonaną pracę” nic nie kosztuje, a będzie promować znacznie zdrowsze środowisko pracy
Dość trafne i (arogancko?) Promujące się samodzielnie: https://workplace.stackexchange.com/a/9834/869
Jeśli twoi szefowie mają cię awansować, muszą wiedzieć, co zrobiłeś, aby wiedzieli, jaką będziesz wartość.Firmy to nie szkoły;nie są przeznaczone do szczegółowego monitorowania Twojego wysiłku i postępów i odpowiedniego nagradzania.
@PaulD. Czekaj, powiem im, co zrobiłem w moich 1-1
Dziesięć odpowiedzi:
Bill Horvath
2019-03-15 20:20:06 UTC
view on stackexchange narkive permalink

To świetne pytanie i kiedy ostatnio sprawdzałem (co było wprawdzie dawno temu), literatura psychologiczna nie ma ostatecznej odpowiedzi. Więc sprawdziłem ponownie.

Psycholog przemysłowy / organizacyjny ma dokładny, stosunkowo ostatni artykuł na temat arogancji (PDF) i jej wpływu na miejsce pracy. Jedną z najbardziej interesujących rzeczy w tym artykule jest to, że definiują arogancję jako (parafrazuję tutaj) poniżanie innych, a nie stawianie się na czele. „Pycha” to słowo, którego używają do opisania rodzajów zachowań, o których mówisz.

Więc co wiemy o pychy? Chociaż niestety nie miałem czasu na dokładny przegląd literatury, znalazłem ten dość przekonujący artykuł (PDF), w którym stwierdza się:

"... pycha jest wynikiem powtarzających się interakcji między aktorami w określonych kontekstach organizacyjnych, które ułatwiają jej pojawienie się. Mój wkład rozwija pogląd, że pycha jest bardziej zjawiskiem organizacyjnym niż psychologicznym, a na pewno bardziej niż konwencjonalne relacje są skłonne przyznać. p>

Innymi słowy, argumenty tego autora ładnie pokrywają się z tym, co widzisz - Twój współpracownik nadal angażuje się w zachowania hubrystyczne, ponieważ pracujesz w środowisku, które nagradza tego rodzaju rzeczy ( twarzą w twarz z starszymi osobami itp.)

Odpowiadając na twoje pytanie, powiedziałbym, że prawdopodobnie jest to kwalifikowane „tak”: być może będziesz musiał zachowywać się w ten sposób, aby uzyskać przewagę u tego pracodawcy . Udaj się gdzie indziej, a Twoje wrażenia mogą być zupełnie inne.

+1 za odpowiedź opartą na dowodach
Zgoda, a obserwacja, że cechy osobowości, które przewidują wydajność mogą się różnić w zależności od roli, jest również wspierana przez psychologów ([Które cechy przewidują wyniki w pracy ?, APA] (https://www.apa.org/helpcenter/predict-job-performance)).Martwię się jednak, że OP również połączył wysoką ekstrawersję z arogancją.
To jest trafne.Pracowałem w środowiskach, w których autopromoccy, którzy deptali współpracowników, konsekwentnie odnosili sukcesy na stanowiskach kierowniczych.Pracowałem w środowiskach, w których ten sam typ zachowania powodował przewracanie oczu ze strony współpracowników i menedżerów, ale pozwolono mi kontynuować.Pracowałem w środowiskach, w których tego typu zachowanie powodowało, że bardzo szybko pokazywano mi drzwi.Ogólnie rzecz biorąc, uznanie i nagrody za autentyczne kompetencje i wysoką jakość pracy są odwrotnie proporcjonalne do tego, jak dobrze tolerowana jest pycha.
To też znalazłem.W branży reklamowej to niemal wymagane zachowanie, chociaż chciałbym myśleć, że to nie cała branża, tylko kilka miejsc, w których pracowałem.
Świetna odpowiedź.Coś interesującego z odpowiedzi / komentarzy OP ... osoba, o której mowa, również najwyraźniej kradnie uznanie za pracę innych, a inni nic z tym nie robią.Nie można prosić o lepsze środowisko.
@AaronF To z pewnością wyjaśnia wiele reklam, które widziałem przez lata: D (a kontakt z zespołami reklamowymi zawsze był bardzo trudny).
Świetna odpowiedź, ale prawdopodobnie wcześniej mogłeś przerwać siedem słów :-)
Sourav Ghosh
2019-03-15 19:34:43 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Czy muszę być arogancki, aby iść do przodu?

Nie, nigdy .

Czy możesz osiągnąć przewagę w świecie korporacji bez bycia „aroganckim” i działaniem z nadmiernie zawyżonym ego?

Tak, zawsze .

Istnieje różnica między arogancją a byciem prostolinijnym lub prawdomównym (a byciem dyplomatycznym lub „politycznie poprawnym”), niektórzy wydają się to mylić.

Lubię pracować i nie robić z tego nic wielkiego. Lubię też mieć wyważony pogląd i nie sprawiać, by sytuacje brzmiały lepiej niż są.

Bardzo dobrze, proszę tak trzymać.

Problem w tym, że on teraz idzie naprzód, mieszając się z ważnymi ludźmi i jest zapraszany na ważne wydarzenia, podczas gdy ja zaczynam czuć, że jestem pozostawiony w tyle

Istnieje DUŻA różnica między byciem aroganckim a możliwością „sprzedania” czegoś (lub siebie). To nie ma nic wspólnego z ego.

  • Tak, to prawda, nie zawsze wszystko zostaje zauważone samodzielnie i musisz podjąć świadome wysiłki , aby upewnić się, że otrzymujesz to, co powinno otrzymać. Tak właśnie działa świat rzeczywisty.

    Zwróć uwagę: nie sugeruję przedstawiania fałszywych twierdzeń o osiągnięciach Jednak czasami złożoność i trudności, które trzeba pokonać, aby coś osiągnąć, nie są widoczne dla wszystkich, chyba że ten, kto się z tym zmierzył, z pierwszej ręki, wyjaśni to. Nie ma co do tego "wszystkiego emocjonalnego", prosta analiza statystyczna / porównania wystarczają w większości przypadków. Jeden z najlepszych sposobów, jaki odkryłem, jest naprawdę przydatny, aby przekazać ogólny wysiłek włożony w to, aby być subtelnym.

  • Z drugiej strony nadmierny autopromocja z pewnością przyciągnie również negatywne skutki uboczne.

Musisz znaleźć równowagę między tymi „jak promować się bez popadania w palanta”.

Niektórzy ludzie mają do tego naturalną cechę, większość z nas musi ćwiczyć.

* Asertywność * i * autopromocja * to opisy, podczas gdy * arogancja * jest osądem.Wydaje się, że PO łączy je bezwarunkowo, a następnie przyjmuje w odpowiedzi postawę „moralnie wyższą” (i jednocześnie nie docenia „wyprzedzania”).
To jest trafne i to była prawdopodobnie najtrudniejsza dla mnie lekcja w miejscu pracy (nadal jest).Wykonywanie dobrej pracy jest ważne, ale jeśli będziesz po prostu spuszczać głowę, prawdopodobnie zostaniesz uznany za pewnik i zapomniany, bez względu na to, jak dobry jesteś.Ważne jest również, aby nauczyć się przypominać ludziom, jak cenny jesteś.Może to być naprawdę niewygodne, ale jest niezbędne.
„Nie proponuję przedstawiania fałszywych twierdzeń o osiągnięciach”. No cóż, tak właśnie się dzieje.Ludzie, którzy osiągnęli osiągnięcia, brzmią lepiej niż w rzeczywistości.
@Upper_Case facet wciąż bierze na siebie uznanie za pracę innych ludzi, bagatelizując to, co zrobili, mimo czerpania korzyści z pracy, którą rozpoczęli.Nieznacznie poprawia ich pracę, a następnie przechodzi dookoła, przedstawiając pracę, którą wykonał jako swoją.Dlatego jest arogancki i to denerwujące.
@bobo2000 Uwierz mi, na dłuższą metę zwycięży tylko prawda.Mogę to powiedzieć z własnego doświadczenia.** Możesz oszukać niektórych ludzi przez cały czas, możesz oszukać wszystkich przez jakiś czas, ale nie możesz oszukać wszystkich ludzi przez cały czas. **
@bobo2000 Przykro mi to mówić, ale jest w stanie to zrobić, ponieważ „inni” ludzie, od których bierze kredyt, nigdy się nie odzywają.
@bobo2000 Nie sugeruję, że on też nie jest arogancki, ale zachowania, które opisujesz, nie są aroganckie - po prostu kłamie.To jeszcze trzecia kategoria - asertywność / autopromocja, arogancja i nieuczciwość / kradzież kredytów.Założę się jednak, że za tymi zachowaniami stoi arogancja (może wierzyć, że jego twierdzenia są w jakiś sposób poprawne ze względu na jego wspaniałość i że może ujść na sucho z wszelkimi nieuczciwościami, które przedstawia).
„Czy muszę być arogancki, aby iść do przodu? Nie, nigdy. Czy potrafisz wyprzedzić świat korporacji, nie będąc „aroganckim” i działając z nadmiernie nadymanym ego? Tak zawsze." Z całym szacunkiem, nie jest to zgodne z badaniami na ten temat.Nie głosowałem negatywnie na twoją odpowiedź, ale zobacz moją odpowiedź poniżej, aby dowiedzieć się, do czego zmierzam.
Kłamstwo @Upper_Case jest jeszcze gorsze
To jest idealistyczne, a nie realistyczne.Arogancja to bardzo skuteczny sposób na zdobycie przewagi, a pracowitość nie, ponieważ kierownictwo nie potrafi odróżnić arogancji od talentu.Ten stan rzeczy się utrwala.
@TKK To jest całkowicie zależne od zarządzania.Są organizacje, w których kierownictwo absolutnie potrafi odróżnić arogancję od talentu.
@bobo2000 tak, to jest punkt wielkich_ liter.Jest gorzej i _różni_
Wygląda na to, że w mojej organizacji oni do tego zachęcają
Huh, dziwne.Myślałem, że pytanie dotyczy prawdziwego świata, a nie wyidealizowanego obrazu świata, o którym czasami czytamy w książkach dla dzieci.Pierwsze dwa stwierdzenia wyglądałyby lepiej, jak ** „Nie, niekoniecznie, ale na pewno pomaga” ** i ** „Tak, ale droga jest dłuższa niż myślisz” **
@StianYttervik niekoniecznie.nie wszystko, co czytamy, to książka dla dzieci, koniecznie jest błędna.Tak, nadużycia istnieją i czasami niewłaściwe postępowanie nie jest karane, ale nagradzane, nie oznacza, że powinniśmy rozpocząć niewłaściwe działania.Wyjątki istnieją z tego powodu, że nie unieważniają reguł, a raczej potwierdzają ich istnienie, a tym bardziej.
@SouravGhosh Jasne, ale jest ogromna różnica między wspominaniem, jak to może być i jak powinno być - a radzeniem biednej duszy, że w ogóle nie jest tak, jak działa teraz świat, co w pewnym sensie robi.Asertywność i arogancja są bardzo powszechnymi cechami wspinaczy zawodowych i chociaż można znaleźć przeciwne przykłady - wydaje się, że istnieje korelacja.
Old_Lamplighter
2019-03-15 20:23:19 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Nie, ale musisz być pewny siebie, asertywny i umieć się promować.

Powodem, dla którego aroganccy ludzie wydają się być lepsi, jest to, że są PRZEKONANI , AGRESSIVE i EGOCENTRIC

Często mylone są one z cnotami, o których wspomniałem.

Nie widzisz, że mają tendencję do palenia mostów, obietnic z góry i niedostarczania, gromadzenia wrogów i ostatecznie wypalania się, jeśli nie są wypychani.

W przeciwieństwie do tego lubię pracować i nie robić z tego nic wielkiego . Lubię też mieć wyważony pogląd i nie sprawiać, by sytuacje brzmiały lepiej niż są.

W tym miejscu upadasz.

Być może wykonujesz swoją pracę, ale czy ktoś wie, co robisz? Jeśli się tym nie chwalisz, prawdopodobnie nie. Odrobina przechwałek to dobra rzecz, bo to po prostu poinformowanie ludzi o tym, co robisz.

Wow, wczoraj prawie mieliśmy awarię systemu, ale dowiedziałem się, co jest przyczyną problemów i podszedłem i naprawiłem go, zanim zdążył wyrządzić szkody.

Nie ma nic złego w robieniu wielkich rzeczy o czymś, co jest ważne.

Ja lubią też mieć wyważony pogląd i nie sprawiać, by sytuacje brzmiały lepiej niż w rzeczywistości.

Dlaczego nie sprawić, by wszystko brzmiało lepiej? Odrobina optymizmu podnosi morale, pomaga też w wyznaczaniu celów. Jeśli przewidujesz mierne wyniki, uzyskasz je, jeśli popchniesz sprawy do nieco bardziej optymistycznego spojrzenia, nie tylko rzutujesz optymizm na innych, jesteś postrzegany jako osoba typu „można”, a także jesteś wyznaczając sobie również wyższe standardy.

świetna uwaga na to, że arogancja jest mylona z pewnością siebie i dlaczego zawodzi na dłuższą metę
+1 za „Jeśli przewidujesz przeciętne wyniki, otrzymasz je”.
Mylone?Dla mnie te cechy są takie same, tylko różnica stopnia.
@Vandermonde różnica stopnia to różnica.Zatem nie to samo.
dbeer
2019-03-15 19:49:49 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Jedną z rzeczy, które widziałem w mojej karierze, jest to, że musisz poświęcić trochę czasu, aby się trochę promować. Nie jest to idealne rozwiązanie i tak naprawdę nie leży w interesie firm poleganie na nim, ale tak jest. Nie można wiarygodnie liczyć na to, że menedżerowie znają tylko Twój wkład i odpowiednio Cię wynagradzają, więc musisz poświęcić czas na omówienie projektów, nad którymi pracujesz, oraz ich wpływu na Twój zespół i, jeśli to możliwe, na firmę.

Jeśli Twoja firma ma okresowe przeglądy, to jest to doskonały czas, aby je przejrzeć i podkreślić, co robisz. Prowadzenie dość regularnych rozmów 1 na 1 z szefem to kolejny świetny sposób na zrobienie tego.

Na przykład, jeśli hipotetycznie ktoś chciałby awansować na starszego inżyniera, należy udokumentować ważny wkład, taki jak przejęcie inicjatywy i odpowiedzialność za projekty. Zasadniczo napisz coś, co demonstruje przeszłą pracę, która pasuje do tego, co robi starszy inżynier, i wykorzystaj je jako uzasadnienie bycia gotowym do wykonywania tej pracy przez cały czas, daj do zrozumienia, że ​​ta osoba chce awansu, i zobacz, dokąd prowadzi rozmowa.

Nikt nie lubi bezwstydnej autopromocji, a wiele można zdziałać, prowadząc rozmowy jeden na jednego i pozwalając szefowi (-om) wiedzieć, czego chcesz. Oczywiście poprzedni przykład można dostosować do dowolnego awansu, podwyżki lub czegokolwiek. Podsumowując, jest to balansowanie, ale musisz trochę się wypromować, inaczej prawdopodobnie nie dostaniesz tego, na co zasługujesz.

Jennifer
2019-03-16 17:02:05 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Nie mogę udzielić ostatecznej odpowiedzi na to pytanie, ale mogę udzielić dwóch (przeciwnych) odpowiedzi z mojej własnej kariery:

(1) Mój szef, który pytał mnie o co Skończyłem co tydzień, przestań. Teraz nikt nie zadawał mi tego pytania. Jakieś dwa miesiące później zostałem zwolniony, ponieważ „nie wykonywałem żadnej pracy”. Ale nie tylko robiłem wszystko, co robiłem wcześniej, ale także robiłem trochę z rzeczy, które robił mój szef. Ale nikt o tym nie wiedział, a oni zakładali najgorsze.

(2) W innej pracy, raz w roku, planowałem spotkanie z VIP-ami i opowiadałem im, co osiągnąłem w ciągu ostatniego roku. Kochali mnie.

Poza tym z mojego doświadczenia wynika, że ​​często zostaniesz skazany i ukarany bez pytania o twoją wersję historii. Być może nigdy się nie dowiesz, co rzekomo zrobiłeś, żeby to zagwarantować. Łatwiej im po prostu rzucić na kogoś topór, niż wdać się w dyskusję na ten temat.

brokethebuildagain
2019-03-15 23:28:46 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Streszczenie:

  • Kłamstwo na temat swoich osiągnięć jest ewidentnie błędne - nie rób tego.
  • Pomyśl, że może twój kolega zasługuje na uznanie, jakie otrzymuje.
  • Nie martw się o swojego kolegę ani o to, jak radzi sobie „lepiej od Ciebie”.
  • Nadal nic złego z marketingiem siebie trochę lepiej, o ile nie idziesz na kompromis.

Najpierw porozmawiajmy o Twoim współpracowniku

Mój kolega jest bardzo dobry w PR i brandingu, a robi to, komunikując całemu światu swoje sukcesy, bez względu na to, jak małe są. Robi to w bardzo arogancki sposób, sprawiając, że brzmi to tak, jakby to osiągnął, i często tworzy zbyt pozytywny spin, maskując rzeczywistość sytuacji, która często nie jest idealna.

...

Problem w tym, że teraz idzie naprzód, mieszając się z ważnymi ludźmi i jest zapraszany na ważne wydarzenia ...

Wygląda na to, że jego kariera zaczyna się rozwijać . Wykorzystał swoje osiągnięcia (rzeczywiste lub wyimaginowane), aby „wspiąć się po drabinie korporacyjnej” do punktu, w którym, jak mówisz, miesza się z ważnymi ludźmi.

Być może jest arogancki do tego stopnia, że ​​fałszywie przedstawia fakty , jak mówisz, a może po prostu jest naprawdę dobry w nadawaniu pozytywnego spojrzenia swoim osiągnięciom i nawiązywaniu kontaktów. Bez konkretnych przykładów nie jest mi łatwo, nieznajomym w internecie, powiedzieć. Jeśli rzeczywiście „maskuje rzeczywistość sytuacji”, tak jak mówisz, to już wiesz, że ta strategia nie może działać na dłuższą metę. Jeśli będziesz kontynuować cykl kłamstw, w końcu na pewno potkniesz się o siebie.

Ale istnieje również możliwość, że on mógł coś tutaj osiągnąć i jego nowo odkryte uznanie jest zasłużone. Pamiętaj, że prawie na pewno nie widzisz wszystkiego ze swojego punktu widzenia.

Porozmawiajmy teraz o tobie

W przeciwieństwie do tego lubię pracować i nie robić z tego nic wielkiego. Lubię też mieć wyważony pogląd i nie sprawiać, by sytuacje brzmiały lepiej niż są.

... Zaczynam czuć, że jestem w tyle.

Jeśli mogę ci zaoferować jedną radę dotyczącą przyszłego sukcesu i szczęścia, byłaby ona taka: Nie porównuj się z innymi ludźmi! W twoim życiu zawsze będzie ktoś, o kim myślisz ma lepiej niż ty i być może naprawdę na to nie zasługują (a może zasługują). To nie twoja sprawa. Myśląc o tym, będziesz tylko nieszczęśliwy. Uwięzienie w tych wirach myślowych nie jest zdrowe ani produktywne.

Wygląda na to, że wykonując swoją pracę i wykonując ją dobrze, czerpiesz satysfakcję. To wspaniale! Skoncentruj się na robieniu rzeczy dobrze i tworzeniu wysokiej jakości wydruków. Możesz nie doświadczyć błyskawicznego wzrostu popularności, ale ludzie to zauważą.

Na koniec odpowiedź na twoje główne pytanie

Zaczynam czuć, że muszę stać się bardziej jak on, dmijcie w trąbkę po każdym małym sukcesie, ale naprawdę nie chcę tego robić. Uważam to za egoistyczne.

Czy potrafisz osiągnąć przewagę w świecie korporacji bez bycia „aroganckim” i działaniem z nadmiernie zawyżonym ego?

Nie musisz bądź egoistą lub kłamcą, aby odnieść sukces, ale nie ma nic złego w uczeniu się na podstawie tego, co pomogło Twojemu koledze bez uszczerbku dla Twoich standardów. Być może będziesz musiał pomyśleć o promowaniu się trochę więcej, oczywiście bez kłamstwa. Dla mnie oznaczało to nauczenie się bardziej koncentrować się na pozytywach.

Na porannych spotkaniach standupowych popełniałem błąd, zbytnio skupiając się na tym, co poszło nie tak wczoraj i jak bardzo się zmagałem. Zauważyłem, że podkopało to zaufanie kierownictwa do mojej zdolności do wykonywania pracy, kiedy to naprawdę nie było problemu, po prostu zbytnio się skupiałem na negatywach, bez przedstawiania tego, co planowałem zrobić, aby je rozwiązać. Zamiast tego zacząłem mówić na przykład: „Wczoraj napotkałem problem z problemem [X], ale dzisiaj planuję spróbować podejść do [Y] i [Z], aby rozwiązać ten problem”. To dało kierownictwu wgląd w fakt, że wystąpił problem, ale także że miałem dobry pomysł, co zrobić, aby go naprawić. A kiedy nie miałem dobrego rozwiązania, przerodziło się to w dyskusję, w której ktoś pomógł mi znaleźć lepsze podejście. Nie przyniosło mi to wielkiego sukcesu, ale drastycznie poprawiło moje relacje z kierownictwem i pomogło nam lepiej się zrozumieć. A kiedy w końcu coś ukończyłem, kierownictwo już wiedziało, że praca, którą włożyłem, była pracą wysokiej jakości, ponieważ była jej częścią.

Dla ciebie może to być inna aplikacja, ale myślę, że lekcja Jest taki sam. Nie ma nic złego w „sprzedawaniu siebie”, jeśli mówisz prawdę.

theblindprophet
2019-03-16 00:44:56 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Oczywiście będzie się to różnić w zależności od branży, lokalizacji i ludzi, z którymi pracujesz.

W mojej krótkiej pracy bardzo szybko awansowałem i powiedziałem to wszystkim moim znajomym ze studiów :

Wszystko, co robiłem, to ciężka praca, a ciężka praca została zauważona. Wyjście z twojej strefy komfortu było dla mnie dużą pomocą. Słyszałeś kiedyś „ubierz się do pracy, którą chcesz, a nie do pracy, którą masz?”.

To, co widzisz, może być to, że ten facet jest trochę przesadzony, ale możesz też go zobaczyć wyjść poza swoją strefę komfortu i dlatego wydaje się to dziwne.

Revetahw says Reinstate Monica
2019-03-16 17:44:45 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Nie, ale musisz odpowiednio komunikować swoje umiejętności i wartościować

Kiedy szukam pracy, zawsze chętnie promuję siebie, swoje doświadczenie, osiągnięcia, umiejętności, cechy osobiste itp. Bez kłamstwa przedstawiam swój najlepszy obraz w odniesieniu do pracy, której szukam.

Nie wierzę, że to arogancja. Rekruter lub menedżer potrzebuje tych informacji, jeśli mają mnie zatrudnić, więc wyświadczam nam obojgu przysługę. Gadanie w kółko i gadanie o moich osiągnięciach bez praktycznej użyteczności byłoby raczej opisane jako arogancja (chyba że jesteś w sieci, w takim przypadku ma to praktyczne zastosowanie, ale oczywiście musisz użyć normalnego inteligencja i ostrożność)

Więc kiedy szukasz pracy, nie robisz tego z arogancji, po prostu reklamujesz siebie i swoją wartość. To normalna część życia zawodowego, nie bój się tego.

Niebezpieczeństwo związane z próbą uniżenia się w takich procesach polega na tym, że możesz pominąć informowanie ludzi o swoich umiejętnościach, doświadczeniu itp. ważne informacje dla nich. Powiedziałbym, że ważniejsze jest upewnienie się, że to wszystko przekazujesz, niż martwienie się, że jesteś arogancki. Oczywiście dobrze jest mieć poważny ton i powstrzymać się od języka i tonu, który będzie postrzegany jako zwykłe przechwalanie się. Jeśli zachowasz swój ton i profesjonalny język, informacje, które przekażesz o swoich kwalifikacjach, zostaną jeszcze lepiej odebrane przez rekruter, menedżera lub osoby, z którymi się kontaktujesz.

Poza tym poza rozmowami kwalifikacyjnymi i innymi miejscami, gdzie takie rzeczy są wyraźnie wymagane , stosuj normalną inteligencję społeczną i nie mów zbyt dużo o swojej wartości, chyba że przypada ona naturalnie w trakcie rozmowy.

hojusaram
2019-03-17 13:58:35 UTC
view on stackexchange narkive permalink

W jednym z moich miejsc pracy trafiłem na ten quiz. „Właściwa” odpowiedź na wszystkie powyższe pytania brzmiała „fałsz”.

Quiz otwierający: prawda czy fałsz?

  • Dobra praca jest zawsze zauważana & odpowiednio nagradzany
  • Twój kierownik wie wszystko, co robisz, nie potrzebujesz pomocy
  • Jeśli musisz wyjaśnić swoją pracę, to się nie liczy
  • Jeśli musisz proś o nagrody, nie są one satysfakcjonujące
  • Skromność w samoocenie jest cnotą
  • Przyjmowanie uznania za swoją pracę jest krzywdą dla „zespołu”

W twoim najlepszym interesie jest ułatwienie uczciwej oceny poprzez wyjaśnienie wpływu osiągnięć & i umieszczenie ich w kontekście

Bob Newell
2019-03-18 02:33:11 UTC
view on stackexchange narkive permalink

W końcu zuchwalstwo, arogancja i popychanie innych w dół (często idą razem) są na ogół zauważane.

Ale nadal musisz być w stanie się sprzedać. Możesz i powinieneś to zrobić bez przesady, ale nadal musisz to robić.

W mojej własnej karierze wierzę, że brałem udział i produkowałem, ale czasami upadałem za (pod względem rangi i uznania) tych, którzy sprzedali się lepiej. Nie mówię o wymyślaniu osiągnięć czy wyolbrzymianiu. Mówię tutaj o podstawach: dobra praca jest nie widziana automatycznie, a co dopiero rozpoznawana.

Może to być trochę niewygodne, ale jest to niezbędne.



To pytanie i odpowiedź zostało automatycznie przetłumaczone z języka angielskiego.Oryginalna treść jest dostępna na stackexchange, za co dziękujemy za licencję cc by-sa 4.0, w ramach której jest rozpowszechniana.
Loading...